Mandagsturnering.

Der spilles hver mandag med gunstart - og boldene sammensættes ved lodtrækning.

Mødetiden kl. 08:30 med udfyldt scorekort. Vi slår ud kl. 09:00 er gældende for hele året.

Hvis det kniber med at gå 18 huller på 'stor bane', er man velkommen til at spille par-3-banen i samme tidsrum.

Af hensyn til fremmøde-statistikken bedes scorekort med opnået resultat afleveret efter hver match.

Deltagere handicap reguleres i forhold til den opnåede score. Ønsker man ikke at blive reguleret sættes et minus i EDS feltet på scorekortet.

Mandagsmatch - Med spisning

Den første mandag i måneden (medmindre andet er angivet) spilles der match med efterfølgende spisning. - Se venligst under sommerprogram.

Tilmelding skal foretages via golfbox senest onsdag middag i ugen før matchdagen. Eventuelt afbud eller eftertilmelding foretages til:

Erik Peter Hansen på tlf. 5651 0012 (mobil 4030 4181)

NB. Udeblivelse uden afbud medfører, at du alligevel skal betale for match + spisning. Præmiemodtagere SKAL være til stede ved præmieoverrækkelsen - ellers går præmien til den næste i rækken.

Sommerturnering

Seniorafdelingens sommerturnering er en f
oursome for hold med 2 spillere. Holdene aftaler selv hvornår kampene afvikles.