Senior klubbens sommerturnering 2024

Sommerturneringen i senior klubben trænger til at blive piftet lidt op, det er derfor besluttet at afvikle turneringen som en vind el forsvind turnering. Dvs. at kun vinderen af en match går videre til næste runde.

Hvis en match er uafgjort efter hul 18, spilles sudden death på hullerne 1, 17 og 18, dvs at det første hold som vinder et hul har vundet matchen.

Turneringen bliver sat op på golfbox, som også vil generere selve turneringen. Holdenes handicap den 21. april bliver brugt til at seede holdene, og denne seeding bruger golfbox til at generere turneringen.

Når turneringen laves i golfbox bliver det med datoer og tidspunkter til afvikling af de enkelte matches, disse datoer og tidspunkter er ikke gældende. Afvikling af de enkelte matches aftales mellem holdene. Der bliver lavet en tidsramme for hvornår de enkelte lag i turneringen skal være afviklet. Denne tidsplan laves når antallet af hold kendes.

Rønnede Golf Klub
Symbiosen 2